637836.jpg

-Mä en oikeesti selviä. Oliver ilmoitti parhaalle ystävälleen Andylle.
-Kyllä se menee, mä en ymmärrä mikä sua painaa! Sä ja Carolyn ootte ollu hyviä kavereita jo tosi kauan!
-Ennen me ei ollakkaan oltu treffeillä!
-Carolyn ei edes tiedä, että nää on treffit.
-Älä muistuta!

637845.jpg

-Miks sä halusit tulla tänne, tää on niin yli-imelä paikka?
-No.. ööh.. tuota... Täältä saa kuulemma hyvää kahvia!
-Sä varsin hyvin tiedät, että mä vihaan kahvia. Mikä sua vaivaa Oliver Westbrook?

Oliver oli hyvin hermostunut. Hänestä tuntui, että kaikki meni aivan päin persettä. Hän vei tytön treffeille kaupungin kamalimpaan kahvilaan, eikä seuralainen tiennyt treffeistä.

637848.jpg

Oliver päätti luottaa lyömättömään charmiinsa. Tytöt tykkäsivät tunteikkaista pojista. Eikö niin?

-No kun tuota.. mää... niinkun..unohdin. Voidaan me mennä jonnekkin muualle!
-En mä kerkee, isällä on mulle jotain asiaa. 
-No, heippa sitten.
-Heippa. Oliver hankkiudu johonkin hoitolaitokseen, Carolyn sanoi virnistäen typerästi.

Oliver oli tehnyt kaikkensa tämän tytön vuoksi. Ekojen treffien jälkeen tyttö kehottaa häntä hankkiutumaan hoitoon. "Ei. Ei. Tämä ilta ei pääty näin. Olenhan minä sentään Oliver Westbrook, koulun halutuin ja komein poika."

-Carolyn odota! Mä vaan halusin sanoa, että sä oot tosi ihana!

637863.jpg


Jonkun aikaa myöhemmin Carolyn oli kävelemässä kotiinsa. Hän ei voinut ajatella mitään muuta kuin Oliveria. "Hänelläpä oli ihan oikea poikaystävä!" Carolyn kyllä piti Oliverista, muttei koskaan ollut ajatellut, kummallista kyllä, siltä kantilta. 

637865.jpg 

Kotona Carolyn hehkui onnesta, mutta valahti pian kalpeaksi, kun sai kuulla isänsä uutiset.

-Juuri niin. Emma muuttaa tänne viikonloppuna, ja pian me meneme naimisiin.
-Mutta, miksi.. kyllä se on tosi hieno juttu, mutta.. mutta.
-Eikö sinun mielestäsi minulla ole oikeutta onneen?
-On toki, mutta oisit voinu kertoa mulle hieman aikaisemmin. Tää on aika iso muutos, tiedätsä.
-On on. Kerroin heti kun asia vain varmistui.
-No se varmistui hieman liian myöhään. Onnellista avioliittoa teille!!

Carolyn käveli huoneeseensa, ja paiskasi oven kiinni.

637873.jpg

-Anteeksi. Ei sinun olisi tarvinnut kuulla tuota.
-Hän on murrosiässä. He ottavat aina asiat raskaammin.
-Niin, totta. Kyllä Carolyn sopeutuu uuteen tilanteeseen nopeasti.

637874.jpg